encontros

 

Chegou o momento do Encontro anual de dois artistas.

Chegou o dia de ficar. Uma vez mais ver as caras, que já não são as mesmas da última vez, o caminho deixou marcas. Novas ilusões, projectos, alguma cicatriz, novos amigos, novas histórias para contar. E continuaram a ser os mesmos. Como cada ano, juntam-se para rir, para berrar, para escutar. Para chorar ou calar, juntam-se para brincar.

Um espectáculo sobre as relações humanas através do movimento e do humor, da habilidade e da expressão. Que é o que buscamos duma amizade, que pedimos no trabalho, que oferecemos ao nosso par. Cada pessoa poderá identificar uma emoção vivida nas andanças dos personagens.

As habilidades físicas e interpretativas dos actores serão o lenço no qual as emoções desenham a história, singela, onde as personagens viajaram pela sinuosa linha das relações humanas; mostrando todas as cores que há dentro de cada um de nós, expondo desde a bondade mais verdadeira até à maldade mais extrema.

 

Ficha Técnica

Alfredo Pérez: Circanelo

Pablo Reboleiro: Trasno

 

Lusco e Fusco

Lusco e fusco xurde da unión de dous dos artistas máis carismáticos do panorama do novo circo e teatro físico galego: Alfredo Pérez: Circanelo, e  Pablo Reboleiro: Trasno. Os dóus teñen formación circo, teatro físico e danza, e unha experiencia laboral moi similar, baseada en espectáculos de rúa unipersonais com contacto e comunicación directas co público e shows de teatro con personaxes que xorden da fisicaliade corpo. Os dous serán os creadores, xeradores de material e intérpretes do espectáculo, codirixindo con Pablo Sánchez a peza. Contan coa colaboración de David Loira e Alexis Fernández cómo coreógrafos, Alfonso Castro como diseñador de luces, Fran Pérez NARF, como creador do espacio sonoro e Clotilde Vaello como Xastra.